Payconiq GO
Ontdek de Payconiq GO-app voor handelaars
3 goede redenen om Payconiq aan te bieden in uw zaak
Vlotte betaling
Uw klanten hebben enkel de Payconiq by Bancontact-app op hun smartphone nodig. Zelf werkt u gewoon met uw eigen smartphone, tablet of computer. U kunt alle transacties live volgen op uw handelaarsportaal.
Geen verborgen kosten
De kost per transactie is € 0,06 voor een betaling in de winkel of € 0,20 voor een online betaling. Dit wordt maandelijks aan u gefactureerd. Een jaarlijkse werkingskost van € 18 wordt gefactureerd per handelaarsaccount.
Zeker van uw transactie
Payconiq is veilig: als handelaar weet u bij elke transactie meteen of deze geslaagd is. U heeft ook geen contant geld meer nodig in uw kassa. Veilig én handig dus.
Inspiratie voor uw zaak
Eenvoudig giften inzamelen voor uw goed doel
Ontvang maaltijdcheques-betalingen via Payconiq
Mijn gasten bestellen en betalen via hun smartphone op het terras
Iedereen betaalt mobiel aan mijn food truck
Mijn patienten hoeven niet meer naar de bank voor ik op huisbezoek kom
Geen wachtrijen meer aan de kassa's van mijn festival
Onze benefietacties verlopen een stuk eenvoudiger dankzij de QR-code
Onze oplossingen
Voor op één vaste plek of echt overal
Klanten in uw zaak laten betalen via hun smartphone? Dat kan perfect, zelfs als u geen kassa hebt. Maar ook als u geen vast winkelpunt hebt en altijd onderweg bent! Payconiq heeft voor iedereen de gepaste oplossing. Ja, óók voor verenigingen, sportclubs enz.
Voor uw website of in uw app
Wilt u vermijden dat uw klanten hun kaartlezer moeten bovenhalen voor een betaling op uw website of in uw app? Dankzij de QR-code of betaalknop van Payconiq kunnen ze veilig betalen via hun pc, smartphone of tablet. En ook veel sneller!
Voor uw factuur
Wist u dat klanten hun factuur veel sneller betalen als u een QR-code aanbiedt? Bovendien vermijdt u op die manier dat er fouten gebeuren bij het intikken van het bedrag, rekeningnummer of de mededeling. Uw klanten scannen, bevestigen en klaar!
Voor uw goed doel
Donaties voor uw ngo ontvangen is supermakkelijk via de ‘Scan & Doneer’-oplossing van Payconiq. Creëer een QR-code voor uw inzamelactie en print ‘m op een medium naar keuze: brieven, flyers, T-shirts, posters, … Opties genoeg! Alle nodige informatie om na afloop een fiscaal attest te kunnen uitsturen kan u terugvinden via het ‘Scan & Doneer’-portaal.
Wat vertellen handelaars over Payconiq?
Bart - Bakkerij Excellence
"De laatste jaren zijn onze gewoontes veranderd. Steeds meer mensen willen kunnen betalen met hun smartphone."
Oceane - Vet&Go
"Als dierenarts vind ik hygiëne erg belangrijk. Ik stel mensen dan ook altijd voor om te betalen via Payconiq."
Thierry - Tea Time Café
"Vandaag de dag reserveer je met je smartphone, bekijk je het menu op je smartphone en bestel je met je smartphone … Natuurlijk betaal je de rekening dan ook met je smartphone ;)"
Colin – Yyoga
"Ik wil al mijn energie in mijn klanten kunnen steken. Gelukkig was Payconiq erg makkelijk om te installeren en verlies ik er geen tijd door."
Klaudia - Tropical Joy
"Mensen zijn het gewoon geraakt om te betalen met hun smartphone. Ze kunnen niet meer zonder … en ik ook niet!"
Adélaïde - Cozy-Bee
"Zelf wil ik mijn leven zo makkelijk mogelijk maken. En aangezien mijn klanten op dezelfde golflengte zitten, is mobiel betalen de ideale oplossing. Het is snel en makkelijk."
Isabelle - La Blanche Ferme
"Mijn klanten vergeten soms hun portefeuille. Maar hun smartphone hebben ze altijd op zak."
De Payconiq-toolbox
Kunnen we helpen?
Wilt u betalingen groeperen? Hulp nodig met uw CODA-uittreksel? Vragen over uw aansluiting? Wij helpen u bij al uw vragen.
Promotiemateriaal
Hoe vertelt u aan uw klanten dat u Payconiq aanvaardt in uw zaak? Ontdek handige tips en download promotiemateriaal om mobiel betalen te stimuleren.
Handelaarsportaal
Payconiq biedt u heel veel mogelijkheden. Ontdek hoe u makkelijk inkomende betalingen kunt opvolgen, transactielijsten downloaden en nog veel meer.
Voor ontwikkelaars
Ga zelf aan de slag om Payconiq te integreren in uw betaalsysteem, of stuur alle nodige informatie door naar uw bestaande leverancier.