Hoe kan ik een snelkoppeling maken met het handelaarsportaal?
Op uw iPad / iPhone:
- Open de app waarmee u op het internet surft (meestal is dit Safari).
- Surf naar https://portal.payconiq.com
- Klik op de knop Delen. Dat is het pictogram met een vierkant en het pijltje naar boven.
- Kies “Op startscherm”.
- Klik op “Toevoegen”.
Op een Android tablet / smartphone:
- Open de app waarmee u op het internet surft (Chrome).
- Surf naar https://portal.payconiq.com.
- Klik rechtsboven op het pictogram met drie stipjes.
- Kies “Toevoegen aan startscherm”.
- Klik op Toevoegen en eventueel nogmaals op Toevoegen.
Op uw Windows-computer:
- Ga naar het Bureaublad en klik met de rechtermuisknop op een lege plek.
- Klik op Nieuw > Snelkoppeling.
- Voer bij ‘Geef de locatie van het item op’ volgende link naar het handelaarsportaal in: https://portal.payconiq.com
- Klik op “Volgende” en geef een naam in voor uw snelkoppeling.
- Klik op Voltooien.
Op uw Apple-computer (Mac):
- Open Safari. Klik daarvoor op het pictogram van het kompas.
- Surf naar https://portal.payconiq.com
- Klik in de adresbalk en houd de linkermuisknop ingedrukt terwijl u de url (het webadres) naar het Bureaublad sleept.
- Laat de muisknop los.
Lukt het niet? Neem even contact op met onze helpdeskmedewerkers en zij helpen u op weg!
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Mijn handelaarsaccount beheren
-
Payconiq-oplossingen voor handelaars
- PAYCONIQ GO | Hoe werkt het gebruikersbeheer van Payconiq GO?
- Payconiq GO | Ik wil een eerste GO-gebruiker aanmaken. Wat heb ik nodig?
- Payconiq GO | Waarom heeft Payconiq een bijkomend e-mailadres nodig bij het instellen van een GO-gebruiker?
- Payconiq GO | Wat zijn de API-key en Product-ID (PPID) en waar kan ik deze vinden?
- Payconiq GO | Mijn GO-wachtwoordlink is niet langer geldig
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?