Waar kan ik de betalingen via mijn Payconiq by Bancontact app opvolgen?
De Payconiq by Bancontact app is een app voor consumenten en is niet aangepast om als handelaar betalingen te ontvangen. De functionaliteiten zijn daardoor ook niet aangepast aan rapportering van transacties of reconciliatiemogelijkheden die u als handelaar nodig heeft.
Indien u zonder impact op uw bestaande systemen Payconiq wenst te aanvaarden, kunt u gebruik maken van de Payconiq sticker gekoppeld aan het Handelaarsportaal. In dit portaal ontvangt u meteen bevestiging van betaling en vindt u transactieoverzichten terug. Het aantal transacties dat u op deze manier kunt ontvangen is bovendien ongelimiteerd.
Om de Payconiq Sticker en het Handelaarsportaal aan te vragen, vult u een Handelaarscontract in en duidt u de optie 'Sticker' aan. Om deze oplossing te gebruiken, betaalt u geen activatie- of abonnementskosten. Wél betaalt u een bijdrage van 0,06€ per transactie die u maandelijks via domiciliëring zal worden aangerekend.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Mijn handelaarsaccount beheren
-
Payconiq-oplossingen voor handelaars
- PAYCONIQ GO | Hoe werkt het gebruikersbeheer van Payconiq GO?
- Payconiq GO | Ik wil een eerste GO-gebruiker aanmaken. Wat heb ik nodig?
- Payconiq GO | Waarom heeft Payconiq een bijkomend e-mailadres nodig bij het instellen van een GO-gebruiker?
- Payconiq GO | Wat zijn de API-key en Product-ID (PPID) en waar kan ik deze vinden?
- Payconiq GO | Mijn GO-wachtwoordlink is niet langer geldig
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?