Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?

Het is mogelijk om uw Payconiq-handelaarsaccounts samen te voegen als deze onder hetzelfde rekeningnummer én ondernemingsnummer vallen.

Als het ondernemingsnummer of rekeningnummer verschillend is, dan kunnen die accounts niet samengevoegd worden.

Zo gaat u te werk

Om uw Payconiq-handelaarsaccounts samen te voegen of te schrappen, stuurt u een mail naar info@payconiq.be. Vermeld hierin welk(e) account(s) u wens te behouden, en welk(e) accounts mag (mogen) geschrapt worden.

Let wel, wijzigingen aan een Payconiq-handelaarsaccount hebben een impact op de Payconiq-betaaloplossing (sticker/integratie) die u gebruikt in uw zaak, waardoor deze niet langer zal werken.

Om Payconiq vlot te kunnen blijven aanbieden aan uw klanten, dient u volgende stappen te ondernemen, afhankelijk van de Payconiq-betaaloplossing in uw zaak:

Als u gebruik maakt van de oplossing met Payconiq-sticker, kan u steeds zelf een nieuwe Payconiq QR-code afdrukken via het handelaarsportaal.

Voor Payconiq-integraties dient u na de wijziging contact op te nemen met uw integrator om de setup te finaliseren.

Other FAQs