Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
Volg deze stappen om een transactieoverzicht te downloaden in het handelaarsportaal:
- Log in op portal.payconiq.com.
- Klik in het algemene menu op "alle transacties".
- Als u meerdere Payconiq-oplossingen aanbiedt, kan u via het keuzemenu (bovenaan uw scherm) kiezen voor alle transacties, of een specifiek product.
- Maak uw keuze en klik rechtsboven op "Download".
- Kies een periode waarvoor u een overzicht wenst en bevestig.
- Het transactieoverzicht wordt als .csv-bestand op uw computer gedownload.
Goed om te weten als u Payconiq GO gebruikt:
In de Payconiq GO-app of op go.payconiq.be kan u enkel een overzicht per ingelogde gebruiker bekijken. In het handelaarsportaal kan u een totaaloverzicht downloaden.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Mijn handelaarsaccount beheren
-
Payconiq-oplossingen voor handelaars
- PAYCONIQ GO | Hoe werkt het gebruikersbeheer van Payconiq GO?
- Payconiq GO | Ik wil een eerste GO-gebruiker aanmaken. Wat heb ik nodig?
- Payconiq GO | Waarom heeft Payconiq een bijkomend e-mailadres nodig bij het instellen van een GO-gebruiker?
- Payconiq GO | Wat zijn de API-key en Product-ID (PPID) en waar kan ik deze vinden?
- Payconiq GO | Mijn GO-wachtwoordlink is niet langer geldig
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?