Payconiq GO | Ontvang ik een sticker met mijn GO QR-code?
Wanneer u kiest voor Payconiq GO op een sticker kan u de QR-code gelinkt aan uw GO-gebruiker meteen downloaden via go.payconiq.be of via het menu in de Payconiq GO-app en de code zelf afdrukken.
U zal via de post de stickerversie van deze code ontvangen op het adres dat u heeft opgegeven bij de aanmaak van uw GO-gebruiker. Ga goed na of het opgegeven adres correct/compleet is en of het een adres is waarop u post kan ontvangen (is er bijvoorbeeld er een brievenbus anwezig?). Wenst u het adres aan te passen? Laat het ons weten via go.payconiq.be/help.
Geen sticker ontvangen of wenst u een nieuwe sticker te bestellen? Neem dan contact met ons op via go.payconiq.be/help.
Kan u uw sticker niet terugvinden via het menu in go.payconiq.be of via de Payconiq GO-app? Kijk dan eerst of de optie “QR-code op sticker gebruiken” is geactiveerd in uw instellingen. Als dit niet het geval is, dient u deze eerst te activeren (vergeet de wijzigingen niet op te slaan!). Nadien zal de downloadknop verschijnen in het menu.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over mijn transacties?
- Mijn handelaarsaccount beheren
-
Payconiq-oplossingen voor handelaars
- PAYCONIQ GO | Hoe werkt het gebruikersbeheer van Payconiq GO?
- Payconiq GO | Ik wil een eerste GO-gebruiker aanmaken. Wat heb ik nodig?
- Payconiq GO | Waarom heeft Payconiq een bijkomend e-mailadres nodig bij het instellen van een GO-gebruiker?
- Payconiq GO | Wat zijn de API-key en Product-ID (PPID) en waar kan ik deze vinden?
- Payconiq GO | Mijn GO-wachtwoordlink is niet langer geldig
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?